Retourbeleid

RETOURZENDEN OF RUILEN VAN EEN PRODUCT

 

Bij Primo stellen we u als klant zeer op prijs en willen dat u tevreden bent met de producten die u in onze winkel hebt gekocht. Dingen kunnen echter sporadisch misgaan en we willen dat u weet dat we er zijn om u te helpen!

 

Neem contact met ons op als u vragen of klachten hebt over de producten die u via deze Primo-website hebt gekocht. U kunt bellen of e-mailen naar ons klantenserviceteam via de volgende contactgegevens:

 

Per Post:

Primo Water Consumer Services:

Eden Springs Nederland B.V.

Edelgasstraat 50

NL-2718 SX Zoetermeer

The Netherlands

 

Per telefoone :

(0)800 0274747

 

Per E-mail:

help@primodispensers.com

 

Als er tijdens de garantieperiode problemen zijn met het product, repareren of vervangen we het of, in bepaalde gevallen, bieden we u een terugbetaling aan. De garantieperiode voor elektrische producten is 12 maanden vanaf de leveringsdatum. De garantieperiode voor ongeopende producten met een (uiterste) houdbaarheidsdatum is de periode vanaf de leveringsdatum tot de betreffende (uiterste) houdbaarheidsdatum.

 

Uw rechten om geweigerde producten te retourneren. Als u gebruik wilt maken van uw wettelijke rechten om producten te weigeren omdat ze defect zijn of verkeerd zijn omschreven, dient u ze of per post aan ons terug te zenden of (als ze niet per post kunnen worden verstuurd) ons toestaan om ze bij u op te halen. Wij betalen de kosten voor verzending of ophaling van de producten. Bel of e-mail ons klantenserviceteam om een retourlabel aan te vragen of om ophaling af te spreken.