BETAALMOGELIJKHEDEN

BETAALMOGELIJKHEDEN

 

Betalingen voor bestellingen geplaatst op de Primo-website worden volledig verwerkt via ons veilige betaalsysteem. Betalingen zijn inclusief BTW en bezorgkosten, indien van toepassing. Indien van toepassing zullen beide duidelijk zichtbaar zijn tijdens het afrekenen van de winkelwagen en worden gespecificeerd op uw factuur/bon.

 

We accepteren de meeste bankkaarten en creditcards. U krijgt een volledig overzicht te zien in de betalingsfase tijdens de afhandeling van het winkelwagentje.

DE PRODUCTPRIJS ZOEKEN

 

Waar u de prijs voor het product kunt vinden. De prijs van het product (inclusief btw) is de prijs die op de bestelpagina's van onze website wordt weergegeven. We doen alles wat mogelijk is om te zorgen dat de adviesprijs van het product correct is. Zie “Onjuiste prijsstelling” hieronder voor wat er gebeurt als we een fout in de prijs van het door u bestelde product ontdekken.

 

BTW

 

We berekenen aanpassingen van het btw-tarief door. Als het btw-tarief tussen uw besteldatum en de datum waarop we het product leveren verandert, passen we het btw-tarief dat u betaalt aan, tenzij u al volledig voor het product hebt betaald voordat de wijziging in het btw-tarief plaatsvindt.

 

ONJUISTE PRIJSSTELLING

 

Wat er gebeurt als we de verkeerde prijs opgeven. Het kan altijd voorkomen dat ondanks onze inspanningen sommige producten die we verkopen onjuist zijn geprijsd. Normaal gesproken controleren we de prijzen voordat we uw bestelling accepteren. Als de juiste prijs voor het product op uw besteldatum hoger is dan de prijs die aan u is opgegeven, nemen we contact met u op om u de optie te geven door te gaan met de aankoop van het product tegen de juiste prijs of uw bestelling te annuleren voordat we uw bestelling accepteren. Als we uw bestelling accepteren en verwerken waarbij de prijs duidelijk en onmiskenbaar onjuist is en u had dit redelijkerwijs kunnen opmerken, kunnen we het contract beëindigen, u een deel van het door u betaalde bedrag terugbetalen en retour van de aan uw geleverde producten vorderen.

 

WANNEER EN HOE U MOET BETALEN

 

We accepteren betalingen online via creditcard of bankkaart. We nemen betalingen van uw creditcard of bankkaart op het moment dat u een bestelling plaatst. Als we vervolgens uw bestelling weigeren om een van de redenen die onder deze voorwaarden zijn toegestaan, of we kunnen om welke reden dan ook een bepaald product niet leveren, betalen we het volledige bedrag op uw creditcard of bankkaart terug.We accept payment online by credit or debit card. We will take payment for your order from your credit or debit card at the time you place your order. If we subsequently reject your order for any of the reasons permitted by these terms, or we cannot supply any product for any reason, we will credit your credit or debit card with a full refund.

 

VRAGEN OVER FACTUREN

 

Wat te doen als u denkt dat een factuur onjuist is. Als u denkt dat een factuur onjuist is, neem dan direct contact met ons op.

 

CONTACT MET PRIMO OPNEMEN:

 

PER TELEFOON:

(0)800 0274747

 

Per E-mail:

help@primodispensers.com